Live Traffic Feed

Rita Ora

Thursday, January 26, 2012

Gold AG - Toka ime




O shekull i merzis ne kto dit e vetmis
Deri kur gjaku jon me lyp burgjet e serbis
Rriten fmija pa bab edhe gzimi osht me lot
Dita e fundit e jetes a thu a mbaroj sot
S'tutet burri prej vetmis se as plumbi se ka tremb
Deksha tu luftu per ty oj LUGIN oj trolli jem
O armik more shka kurr me ty nuk bona vlla
Se per t'madhen SHQIPNI edhe babgjyshi mu ka vra
A vjen dita o ZOT me u shliru ma ky vatan
Me fluturu shqiponja e lir pi PRESHEVE GLLUQAN
A e dini o vllazni sa i ka hije flamurit me valu
Prej n'DOBROSIN e deri te GRYKA E KUNQULIT
Nihet kanga n'betej trimat po luftojn malit
Nisnu shkije perpjet se ju pret plumi i SHQIPTARIT
E ujis me gjak ket tok shekullore
Se nuk t'la n'shkini kurr KOSOV LINDORE

Me prit ti moj toka ime
Se do t'kthehem prap tek ti
Fal te qoft ty jeta ime
Per te shtrejten nan SHQIPNI

Falem jet o perendi deri sa t'bashkohet kjo SHQIPNI
S'ka KOSOV pa LUGIN as ILIRID pa CAMERI
Jom PLAV e GUCI si ni zog pa liri
A po nin shka i zi se natdhe nuk du kufi
Qo selam oj politik se po kalben vllaznija
Me 1 shekull burgim nuk po ngihet serbia
Mos paqi qa boni mun me na dhan gajret
Mos ki frik LUGIN se KOSAOVA st'len vet
Fjal vetmije neper terr po i foli prej mallit
Vitet n'burg po kalojn e mi shtojn rrudhat e ballit
Po zemra nuk plaket e ideali s'des
E din mir shkinija kurr vatanin se shes
Luftoj per qdo vend se kjo tok o e shtrenjt
Me dek n'luft me shka at deshir e kena krejt
Me dashje flijona per ty flamur kombtar
Jom djal i ksaj toke me ni emer SHQIPTAR



Me prit ti moj toka ime
Se do t'kthehem prap tek ti
Fal te qoft ty jeta ime
Per te shtrejten nan SHQIPNI

I kom do fjal edhe per ty ngom mir EVROP E VJETER
Du bashkim me KOSOV e kurrfar detyrimi tjeter
Se shum vjet tjera um thu s'ka marreveshje me serbi
S'tremet syyni kur o n'pytje ideali per SHQIPNI
Kush o burr qohet n'kam nuk e falim na ket voter
1 cop buk e dajm bashk kejt vllaznija me ni sofer
Jom ushtri qlirimtare um pret LLESHI me TERNOC
E kom DELLETEN n'SHOSHAJ me ni MEDVEGJ e BUJANOC
Vin trimat pi KOSOVE e armikut i hin tmerri
Lufton QINGJI e MJEKRRA se gjall s'dorzohet TELI
T'hin ethet oj shkini n'KARPATE t'nihet zani
Gjall jon trimat e LUGINES t'dalin si krater vullkani
MITROVICEN mos e prek se nuk du kurrfar kompensimi
N'kofsh gati bonum za se prap ja nisim prej fillimi
Synin deka s'ma trem SHEFKET MUSLIU emni jem
E saher qe t'osht nevoja nxjerri hak per venin tem


Ref;2

Me prit ti moj toka ime
Se do t'kthehem prap tek ti
Fal te qoft ty jeta ime
Per te shtrejten nan SHQIPNI

0 comments: